2010. gada 12. maijs

speķarausis. 8)



kakā visiem speķaraušiem ;) ōoh, jā jūs drošvien domājat kapēc `kakā` mums ar evitu sanāca neliels prikols par vārdu mainīšanu vietām, tāpec veljoprojām to turpinam :D
Es normāl lidz 1niem mācijos. :D tas jau po** ka šodien skola nebija. :D majasdarbi vel palika ko starprīžos pildīt. ;D Nošaut Valteri, nē nu nopietni! Rīt jaskrien 1600 |(. Es šogad skriešana noslinkoju, maz vieglatlētiku apmeklēju, un paskrēju arī maz. :Ds JĀ, bet mēs dabujām šodien kora skatē 1. pakāpi. Ha hāaaa. Iepūt mums!!! Normāls prieciņš. tiksimies dziesmīgajos :D Evita smeējas, par savu ... :D:D Man jau normāls miegs uznāca te rakstot, un pa Mtv saka skanēt labas dziesmas, tāka vrbt jaīet gulēt? :) es nezinu, miegs taka pašvaki. :D Rīt jābrauc gusevam pirkt dāvana. :D es nezinu ko davināt. :D Bet 5dien jau svin ;ss āah. Pec dejām pa taisno jānesās bus :D Vrbt kadas paris minutes palūgšu lai ātrāk palaiž, tāpat daudzas nebūs. ;ss jāa. davai kakā milīši ;**

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru