2010. gada 5. maijs

coolwave



Jā. :)
tā 6dien biju ar Evitu un Artu laukāa :) hāah aizgājam lidz bērnu laukumam tur tāda krītiņ banda atnāca, ka mēs ņirgdamas gājām prom, bet šie kā pa nelaimi nāca pakaļ :D Līdz Mauriņas ielai tikām no viņiem vaļa. :D Tad izdomājām aiziet lidz Priedulājiem. Jāa gājam pie Priedulājiem bij divi smuki čalīši, jā. ;D Ar vienu bij smieklīgs acu kontakts, bet tas bija vairāk kāa fails. :D tad kad Ar artu atskatijamies viņs ari atskatijas :D un tas ari bij fail :D Aizgājam lidz sliedēm un tad gar saliņām gājam mājās :) Skatīties pa tv3 PAMESTAIS. :)
7dien. Pēc ilgiem, ilgiem laikiem atkal izgāju ar Elīnu Stūri laukā. Es domādama, kad viņa gribēs pa centru uzvilku augstapēdnes. ;D Hāah, kāds fails man bija kad vina pateica ka grib iet uz vējaģenerātoriem :D Nē nu ok, ejam :D mēs gājam, gājam, gājam bet neaizgājām. Pa ceļam ok bij viskas jautrs foršs, līdz brīdim kad nonācām pie milzīga purva :D 1.ideja lecam pāri, nēe pārāk lieks 2. ideja brienam cauri. nē bail no čūskām :D lab ejam atpkaļ :D:D un tā bija neliels fails dūdām :D
1dien. Es no brāļa izlūdzos viņa foči par vienu malibu :D:D Ar elīnu visu bijām saplānojušas, jau no rīta gāju pie viņas. sataisamies ūuh. Iesim fočēties. Uzfočējam, hmm kādas 40 bildes nosprāgst fočis ;@ okeij, ejam mēģinam ielikt bildes vinas pc pat to nevar, ritīg škrobīgas ejam atpkalj un tad pavadīt mani ;ss. Es aizeju mājas zvanu brālim, šis pasaka kad ladētājs bija sominā :@@ vai nu super! Abas ar elīnu ejam pa gaisu ;DD okeij vakarā ar dejām piknikds, vis ok, viss ok, tik lietus līst. Aizbraucam lidz zālei, domājam ko darīt, ko darīt, ēv Laura pie tevis. Jā labi. Visas braucam pie Lauras. ;D Gāja labi :) Neviens itkā, neparko nesūdzējās, tas galvenais :)) un pirms 22 braucām mājas :)) Jāa. :)
2dien. Brālis muļķis nākot uz brokastīm aizmirsa paņemt fočii, un es šo izdevību izmantoju :D Abas ar ewitu gājām laukāa. Haa. Safočējam visu ko (sun) Jāa un bija labi. Bet prieks ātri beidzās, jo ewita gribēja iet skatīties spiegu bērnus ;D ahh lai jau iet. ;D Man tāpat bija jānāk macīties. :D Stulbās prezentācijas, boiloģijā un mūzika. ;D un krievaloda vārdiņu locijumi jāiemācas. Es visu izdariju, izmazgāju matus un tagad sežu te :)
tāpēc čau mazie kaķīši ;**

1 komentārs:

  1. Baigi klausies...
    man ar kkā ar tām mācībām tikai vācu val baigi vārdi jāmācās utt.
    Bija interesanti lasīt... ;)
    P.S ja vēlies - seko man :)

    AtbildētDzēst