2010. gada 23. maijs

sour cream.



Tātad čaviņ visiem!!
ši pirmspēdeja nedeļa ir padevusies diezgan interesanti(: jā 2dien sanāca tā nepatikamāk. Nu, tiem kas vel nezin. Es dejojot diezgan spēcīgi griezos un ar ewitu sagājam diezgan tuvu un atsitu fakucīti pret viņas lāpstiņu. un triecoties kaulam pret kaulu, man kauls bija cietušais. ;) fakucis nu ir lauzts(: bet labums bija viens nakama diena bija briiva :))
Ceturtdien nebija nekāa īpaša, visi kā jau vienmēr apšokēti ;D bet jā esmu atbrīvota no 1600m. (: ā jā vel biju pie ārsta. dabuju pus h nogaidīt rindā. |( nekas, bija tā vērts(:
Piektdien mazāk vai vairāk pastrādaajām pie 9to pedeja zvana. Centāmies, lai viņiem kkas paliek atmiņā no ši ma***nama(: dziesma mums bija diezgan pabriesmīga, bet kā jau mums :D Vel bus japiestrada pie izlaiduma(: Pectam ar ewitu pavadijam neciesami jautru dienu :D nu vsmz pasmējāmies ;DD Tik bišķin samīzamies no tiem pedofīliem mašīna. ;D
Sestied jau agri no rīta dabuju braukt uz liepāju prekš ievas dāvanas.(: nopirkām 2h laika, divas palika pāri aizgājam uz hesīti, piestūmām māgu un gājam uz `elvi` jumta sauļoties. Netikam uz jūru TAD sauļojamies uz veikala jumta(: aizgājam lidz iewai, tur atkal jaēd :D:D un tad gājam uz bolingu!! bija interesanti :D Pēctam gājam uz jūru(: tur šo to un tad atpkalj pie iewas, kur notika pats labākais. Iewa man liecas virsu mēs nokritām es iekodu vinai plecā saplēšot savu stīpiņu un celjoties kājas salauzu savu ģipsi ;DDD un pats labakais kad tas viss tika nofilmēts :D:D Manis vainas dēl dabujām braukt uz traumu punktu, again. ;DD Tur šoreiz nebija man foršā dakterīte, bet gan ritīgā kaza :D:D 6ls man tas ģipsis aizrāva :Dbet nu jā ;D pa nakti gāja jautri(:
svētdiena bija stūlba, jo stūlbs laiks ;DD
šeit atvainojos par savam kljudam, jo rakstu ar vienu roku :D
Jā, un šaķis veljoprojām ir idiots :D:D:D

1 komentārs: