2010. gada 17. maijs

īsumā.


tā tad, pagaišā nedēļa.
skolas laikā nekā, kā jau vienmēr nenotika ;] Beet sākot ar 5dienu jā ;D No sākuma jāpaspēj bija uz dejām, tur push nokavēju, ok padejoju push un jau jaiet pie Lauras, tieši kā taisos iziet sāk gāzt lietus + zibeņot. SUPER. Lab norimstās un es vnk skrienu pie Lauras. :D Pēctam sazvanam drinēnu un pārejos satiekamies centrā un ejam :) Akd AKD tas tiešām bija briesmīgi :D:D ļoti atvainojos gusevam :D par kūku kauju iesākšanu :D Jā to es atceros, kad iesāku un matus mazgāju tualetes krāna, un ar salvetēm pirti slauciju ;D Kā stiklus vācu. :D Bet lielais fuj tām mazajām meitenītēm :D, tam kas saplēsa guseva ģimenes kausu, tam kas izmīnāja viņa mammas dobes, tam kas nopižģija lampu ;DDD Nakts tur bija smaga, jo stulbais dirnēns ar aneti nevaŗej aizvērties un šaķis skaļi vēma :D:D Bet wthw viss bija jautri, :)
Sestdien man bija žēl, mazlietin tomēr emīla. Nabags atbrauc pie evitas ar riteni aizbrauc ar ātrajiem :[ Tā iet kad braukā ar māsas riteni, žēl, ka man bija slinkums aiziet pameklēt viņa zobu sk8parkā :D:D Pēdējie vārdi bija fun fun fun :D:D vel tagad mēdzu pasmieties. :D
Svētdien es kā prātīgs cilvēks devos laukā, ar Aneti un Hertu :)] Mums pohuj, mēs ar riteni. :D:D top veikala pircēji ir fun. :D:D Un jā vel šodien es dabuju smuku zilu aci, bet es varu iedomāties kā bus no rīta. :D fail ar mani.
Man milzīigs prieks par Samantu, es biju ar viņu :))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru