2010. gada 30. apr.

signāls



Super, super, super
Laiks ir taka dupsī, bet garstavokli, tas nesamainīs :)))) Pēc būtības mana pc tagad būtu jābut izslēgtam, jo laukā ir zibens. Es pēc savas intuīcijas vnk jūtu, kad tas nav nekur tuvumā. ;D Un man paveiksies, un manam pc arī. :D
Jā es cereju, kad man no viena būs miers varēšu iet laukā, bet pastieties kāds tagad ir laiks :D:D āah :D Lab ne pa to. Klases pasākums tā arī nenotiks, jo daudzi netiek un es nemaz negribu iet. Tomēr man arī ir citi plāni.. ja tik bus labs laiks ;] tāds mēsls es tā sacerejos, kad varēšu tik forši norīkot pēdējo zvanu, bet man liepaja kkads kross jabrauc atklāt |( nu bļiin. es tik nenormāli, anomāli gribu, jāaa pat tik ļoti. Bēt es tā sāku domāt, tikai vair mēnēsis un tas trakonams slēgsies ciet :]]] Un tad būs ilgi gaidīta vasara + Grobiņas svētki, āa. Atceros pagaišo gadu :DDDDDDDDDD Polocija. :D:D Tas bija neaizmirstami, briesmīgi. :D Labs es Paēdu un eju ar ewitu laukā :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru