2010. gada 11. apr.

retorika

fails, fails un velreiz fails man bija. Es aizbraucu uz baznīcu viss ok ok. lidz man pasaka kad jaskaita dzejolis pie mikrafona būs. es watā fāk paliku. ;D 1. es vinu tik labi nezinu 2. es enakd neesmu runajusi mikrafona lielā publikā. 3. es pirmo reiz ar viņiem kopā mēģināju. Lūk, man bija trīs iemesli, kapēc to nedarīt. Bet žēl, kad es vinus ta nevareju piečakarēt. :D Es kādas 100x atkāroju, bet ko tas līdzēja. ;DD Es dabuju vel iet pašā priekšā, jo redziet mikrafonam nebija tik garš vads :D labe snostajos noskaitu pirmas 4 rindiņas un viss čau ar mani ;D stāvēju kā sūdā iekāpusi un no stresa neko nevareju atcerēties. :D lab ka inesīte sēdēj priekšā un pateica. bet nu man jau tas nelīdzēja pašas vārdiem izgāju no situācijas. Un tas vsp bija briesmīgi. :D:D
Lab aizbraucu pie karlīnas bišķin tur šo to pačakarejam :D:D roflee. Pēctam mē sbarucām uz olimpisko cnetru /rock/ knapi sataisijāmies un devāmies skatīties koncertu. Koncerta 1/4 pagāja kad uzsauca mūs uz skatuves dejot. Viss ok, ok evita uzplēš šekumu taisot špagatu un man taisot špagatu sarauj nenormālakos krampjus. ;D bet galvenais kad saraudinājam tautu /sun/ Pēctam ar viņiem bija baigais afterpārtijs :D:D ne nēe es neizrunāšos. Viss čikeniekā. Tik protams es aizbraucu mājās sāku pārbaudīt savu somas saturu un kas tad es būtu ja nebutu tur kko aizmirsusi. ;D VISA mana kosmētika VISA ir oolimpiska centra ģerbuteves. lkm 116 nr :D Nē nu ok rīt mēģināšu braukt pakaļ. tā pat kā disku tur man neatdeva ar visām manām pacančiku dziesmāam :D:D sodiba tāda. ;D

Labiiņ, atā (sun)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru