2010. gada 23. apr.

primo max


Jā nedēļa tāda neko. ;)
Pirmdien koris, dejas, mācibās. nekā galīg īpaša.
Trešdien mēs bijām sliktie skolēni :D bet tas jau ar nebija forši mums 6,5 st nenotiek bet 7 mes nobastojam. ;D Aij. mēs izdzīvojām, bet Karule nē. :D Viņai atkal esot mūsu dēl kauns :D:D 1x vina mus saprata, bet otrā reize ar ko mēs domajam :DDDD
Ceturtdien āah, bernības trauma mūžam :D par to te labāk nestāstīšu. Bet jā mēs vēstures konkursā izrāvam pirmo vietu :)))))) Lielbritānija tomer tā labāka ;) !! Annai arī bija tāda nedaudz feilīga fizika un ķimija :D:D āah un jau 2st laika vikinga kungs nāk un sarāj mūs. Viņs mums draudēja. :D:D es pat negāju viņam klāt, ku šamais dusmīgs bija :D:D
Un jā piektdien 1stunda mums ieliek bastoto stundinu :D:D Karule atnāk ar morāli. Sola vel aprunāt tātad skaidrs psiholoģe mus jau atkal sveicina :D Pilnīgs trakums mums ar viņu. Bet okeij tikai 1gads vairs. Un jā iedmajoties. cik tur vairs palicis ko mācities man pilnīgi elpa apturās. es Tgt esmu tik nenormāli saslimusi, atkal tas kakls mani bendē, bēt nē es turēšos ;) pirmdien jastāsta prezentācija ģeogrāfija :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru