2010. gada 4. apr.

online(:



Hēeyiņāa!
Visas šitās dienas pagāja diezgāan ātri, bet tomēr tik superīig!
Jā 3dien biju pansionāta un tad bijām ar Kristiņu laukāa, tāa sapozējāam jīih. Pēc tam Madara ārii atnaca. Nesūudig gāja
Pastaigājaam ūn tad viņas pavadija mani un autiņuu, žēel ka tik ātri man bija jadodas, bet nu tas nekas, nākamreiz ;)

4dien pa dienu izgāju ar elīnu stūri laukā :) baig pļāpājam (mm) āa vina atdeva manu calvin clein dušas žēlu ōo dievīga. ;) pēc tam atbrauca karlīna, gājam pie vikas uzlikt dimantiņus uz acīm, sabāzām abās acis pa divi, jo bija baig maziņie :)) bet ir ritīig labie. nenožēloju, tad sagaidiju līgu un devāmies un klases pirti. ēj gals bija tik izdevusies :D. nesūuda nenožēeloju :D:D

5dien pa dienu atkal visu rīt taisijos, tād gājam pie karlīnas un tad uz herta bth-party. gāaj duperīig. (love) Uz vakaru jau palika vel jautrāk. :D:D Kad viss sāka raisīties :D:D Un filma vsp bija jāa. :D:D man patīk karlīna - jā ieva ar aneti jau neskatās, vinas guļ. es- nē, paceļ galvu, es skatos :D. bet vsp reāl gulēeju. Kūkas bija ņammigas /sun/. Hertai dāvanas arī patika ;) tās jau tās viens no galvenajiem ;D :))

Pārējas dienas tāa neko īipas, pa mājiitēm ar radiem :))
Lieldienās pasvinējam
Un jāa vsp Gaišas un Saulainas Lieldienas jums visiem! :)
Uz redzīit!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru