2010. gada 11. okt.

30cm



Lielais fuj, Ievai! Noslinkojusi esmu gan baigi.
Pagājis ir vesels macību mēnesis ;] nu nekō, tāda dzīve, jadzīvo pizitiīvi - vel tik 8mēneši :)
Lkm kad viss ir tgt ļoti labi. :) Nu, es tā domāju un cik, saprotu parējie arī :)
Dejās, palikušas, lkm tās labakās. Piedodiet, bet tāda nu ir tā dzīve. ;)
Šis man sanāks ļoti ļoti ļoti īss ieraksts, kau arī neesmu tik sen rakstijusi. Visiem maniem jaunumiem ir japaliek pie manis. :D Varu pateikt, tik ka esmu tāa noballejusies. :D:D Wāaah, nav neviena 5diena or 6diena no septembra sakuma, kad es vnk pasēžu majās. :D
Un jāa man bija dz.diena :) Meitenes - Karlīna, Herta, Evita, Anete uzrīkoja man pārsteigum ballīti pie Miķeļa. :) Tas bija jauki, tik sudīg, ka neko neatceros. :D Lkm tā davana no Anetes un Hertas nebija tik laba :D:D:D Bet jāa nosvinēti, godam :)
Es eju pārlakot nagus un čučeet, bāay :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru