2010. gada 4. sept.

jauns sākums



Es laikam esmu viena no tām, kas nav uzrakstiju visu kas un kā skolā ;]]. Šis mans pēdejais gads kopā ar lopiņiem solās but ,tiešām, lielisk /mm/. Esmu tā safanojusies, par to kad Madara ir pienākusi mums klāt un tagad viss ir savdāk, nu tas ir foršāk. :D Ja neskaita vienu :) kas iet mana klasē, tad viss ir baigi labi ;].
1mo mēs nosvinējam no sākuma nelielā meiteņu bariņā. :) Satikāmies visas skolā un sarunājam kas un kā. Pēctam ar daudziem sabildējam bildes. Tad devāmies majas un mums bija 2h laika līdz atobusam. Pieturā satikam daudz tautas. ;] Aizbraucām uz Liepāju un gajam jau nopirkt biļetes priekš kino. [step up 3]. Nopirkām un jau turpat sagaidijām, kad laiž iekša un tad arī mes iesprukām :):D. Filma bija tik laba, skatoties grobējas piecelties un dejot līdzi /mm/. Aizbraucot uz grobinu bijām sarunajušas tikties ar Kitiju un Evitu. ;) Autobusā vel iekāpa pazistamie un dabujām sasēsties pa trīs. ;] Dāmas mus sagaidija pieturā, devamies uz veikalu pēc kaut kā īpaša un tad gājām uz sk8parku, kur beigās pie mums saradās lielāka tauta. :) Un tā visu vakaru ;]
2tajā skolā 12tie bija parupējušies, lai mums nebūtu jamacas, tāpēc mani grupai bija jaiet aptaujāt Grobiņas iedzivotāji, žēl tik , ka jautājumi bija debīli. ;DD Vakara atkal paņemām kaut ko īpašu, bet šoreiz mēs bijām pie skolas. Un piebiedrojās mums tikai 2clvēki, bet nu ar tiem pašiem bija jautri. :D Un jā bija tik spoža un lieliska varavīksne :).
3šaja bija tā saucamā PIRMĀ MĀCIBU DIENA ;]. Mēs pat mācijāmies, tas bija sasniegums un protams bez mājas darbiem neizpaliksim un kā ari bez smiekliem. Vakarā bija ballīte. :) Viss bija superīgi līdz vienam brīdim! Ak, nabaga cilvēks. Bet nu visam pienāk pirmā reize un tgt apzināsies cik daudz var! Un es pat viņu saprotu :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru