2010. gada 11. aug.

wow


Oho Te jau nu čista kādu gadsimtu neesmu bijusi. :D Nu bet ko lai dara ka ta sanācis? :) Saplīsa mans pc, sedeju pie mammas un tur nezinaju parolīti blogam. ;) Un ja tad man iespeera zibens pa vadiem ūun tad ari te netiku, bet šodien mums atbrauca meistars ;D

ta tad saksu ar bīčiem. Es neaizbraucu, puse pasaules jau drošvien zina kapēc :D bet grobiņaa tajā laika bija tik lieliski /mm/ Neaizmirstami vakari ar viņu. :( sudigi laikam man kad vins jau ir prom.

Pedejas dienas man te grobi;na tik superiga slava rodas. :D:D Pilniig gribas kadam seju izšķidināt. ;D Nu nekas, nekas. Lai jau runā, man aizmuguras. Visi tie labakie man pateiks visu aciis.

Labi, kad man šijas dienas ir bijuši cilvēki, kas uzklausa mani ;]]

Pedejas /love/ dziesminas * 3OH!3 - still around ; gacho - I love you r*** ; skepta - rescuse me *

Arlabunaktīi ;]]

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru