2010. gada 7. jūl.

Qq


protams, es arī, ka visi parejie došo uz dziesmu svētkiem. Nekadas lielas gribešanas man nav un nebus. Iespiejams, tas tāpec kad esmu jau tur bijusi, vai ari tas, kad man vienkārši nebus ko darīt ;) Bet grobiņā ari negribas palikt. Jo īpaši ja man visu laiku jasatiek viens cilvēks |(

Pa šīm dieniņām diezgan labi cepinos. Ja nesanāk uz jūru, tad daru to tepat sēta :) bet jura jau sanak labāk (: var aiziet lidz ūdenim. Jā, nesen kad te biju ūdens bija tik foršs. MM, vienigi, kad aizpeldeju lidz bojam un vel biskit, kajas auksti palika, :D ta ka leduskapi iebāztas ;DD Atbraucot majas vis dekotē bija sarkans :DD bet nu jau tads smuki brūuns (:

Viss planotais pasākums pie alises izgazās. |( nekas tomer nesanāc. Butu tads dzerstiņš, bet nu nekas. Jamekle kada cita vieta. Vel kādi pāķi ;ss

Vel pus h un es pazudu no majaaam (mmm) no ģrobiņas /sun/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru