2010. gada 10. jūn.

klaredon.


Es jūtos pilnīigi negulējusi
Pa naktim es lavos laukā, vai ari plāpaju pie loga. Man tas sāk apnikt. Citiem tur kāds nenormālakais kaifs no tā, ne nu protams ir adrenalīns, bet man nakama diena moka miegs. Es vienkarši gruzos un mokos, āah. Nesaprotu tos.
Vakar bijām pie Elīnītes(: un saldajiem 16. Katram sanāca 1,5l šampanietis. :D visi kā pa brīnumu davinaja tos, un elina pati bija sapirkusies :D Tad mes tos vienkārša nonstopā izdzerām ;DD Nebutu tie odi, tāad vsp butu ideāli. Sakoda man kājas, ciskas vsp ;D Es jau domāju kad es nomiršu ja man vel pectam jaiet ar kajām majas. Es esmu pedeja laikā tik slinka :D:D Bet ļoti labi kad Eduards ar Matīsu mūs aizveda mājas(: (mani un Evu). Jā tad majas ilgi nenaca miegs, tad atkal man sagribejās ēst. ;D
šodien jau agri bija jabūt skola, sapūlce par ekskursiju un tad jaiet griezt rotājumi 9tiem(: Tās bija mocības, es kadus 15x 3 izgriezu un gāju krāsot visas puķes, tas gāja man atrāk ;D Jā un Karule man pukstēja virsu ka neesmu izgulejusies, un ar savu slikto garstavokli bojāju to pārējiem, dooh. Ciest viņu nevaru ;D Jā tad beidzot, pirmo reiz tik vēlu, atklāju sezonu, bet nu bij šadi tadi iemesli, lai nevarētu(: Bet nu bija nenormāli labi;) Tad pectam braucām uz pļavu meklēt rotajumiem dzivās puķes :D āaah, šausmas tirākas. :D Tad atkal satiku evitu ar lindu un čillojām(: Mazā Baibiņa arii bija :D:D tad es vedāju evitu uz štangu un piebraucām pie ozolnieka, mārtiņa un miķelsona, ņemot verā, akd nemāku apstaties mes abas nokritām viniem pie kajām :D:D Man jau bija jautri :D evita bija apakšā :D:D
Tā nu man te iet pa divām dienām(:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru